آیا راه های دیگری برای دیالیز در درمان نارسایی کلیه 5
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راه های دیگری برای دیالیز در درمان نارسایی کلیه 5

Q: مادر من که 72 است در دیالیز برای حدود 10 ماه است که در حال حاضر، او با شکست مرحله 5 آوریل کلیه تشخیص داده شده است در سال گذشته و دکتر گفت او نیاز به دیالیز. من می خواهم بدانم که هر گونه راه دیگری برای درمان آن وجود دارد.
A: در واقع، دیالیز برای تسکین علائم آن مرحله 5 نارسایی کلیه مفید است و می تواند کمک به بیمار بهتر و طولانی تر در برخی از درجه زندگی می کنند. با این حال، می تواند بیماری را از ریشه آن را درمان نیست. علاوه بر این، طولانی بار دیالیز دیگر علائم و عوارض این بیماری است که پیچیده تر خواهد ساخت را القا کند.
آیا راه های دیگر دیالیز در درمان مرحله 5 نارسایی کلیه وجود دارد؟
در گذشته، هیچ جایگزین دیگری دیالیز غیر از پیوند کلیه وجود دارد. اما تا به امروز، بسیاری از انواع درمان می تواند کمک به بیماران زندگی بهتر بدون دیالیز.
درمان شناخته شده ترین به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy که می توانید جلوگیری از بیمار کمک کند و یا می توانید از دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه خلاص شدن از شر شناخته شده است. چه چیزی بیشتر، می تواند بیماری کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های درمان، پس از آن مناسب تر برای افراد است. و برای مورد مادر شما، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را توصیه کند.
پس از کاربرد 7-10 روز پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بیماران می توانند تسکین بزرگ علائم بالینی را داشته باشند. پس از یک ماه بستری شدن در بیمارستان، بیماران می توانند بعضی از داروها را به خانه آورد به کار این درمان در خانه تحت هدایت دکتر را به به تحکیم بیشتر اثرات درمانی و کاهش نرخ عود.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد راه های جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: